022-45-06-63
364222 Produse
2184492136.1 Lei

CATEGORII

Politica de preţ

Moneda de afişare şi facturare a produselor este în LEI.

Preţurile de cumparare sunt afişate cu TVA.

Cum comand produsele?

1. Contactându-ne direct:

- Tel: 022 450663, 469612

- Fax electronic direct: 022 450663

- e-mail: shop@metroterm.md

2. Formular online:

După ce v-aţi ales produsul dorit, apăsaţi butonul "CUMPĂRĂ". La apăsarea acestui buton, va apărea o casetă de dialog, în care veţi fi rugat să introduceţi cantitatea dorită de produse. Produsele selectate pot fi găsite în COŞUL DE PRODUSE dim meniul "Comanda". În cazul în care doriţi să continuaţi cumpărăturile, pentru a alege alte produse, apăsaţi butonul "Continuă Cumpărăturile". Dacă doriţi să finalizaţi comanda, apăsaţi "Finalizează Comanda".

După completarea unui scurt formular, comanda va fi preluată de un reprezentant al TRESMUS-GRUP S.R.L., care vă va contacta pentru a confirma comanda şi a vă furniza toate informaţiile legate de produs, confirmarea stocului, livrare, instalare (dacă este cazul).

Care sunt modalităţile de plată pe www.metroterm.md?

În acest moment vă putem oferi următoarele modalităţi de plată:

1. Plată numerar la primirea produsului - în schimbul facturii, chitanţei sau bonului fiscal (cec).

2. Ordin de plată în contul TRESMUS-GRUP SRL, deschis la BC VICTORIABANC SA. FILIALA 3.

În cazul în care aţi optat pentru această metodă de plată, veţi primi prin e-mail/fax o factură proformă care va conţine toate detaliile de plată, iar produsele vor fi livrate după confirmarea întrării banilor în cont.

3. Plata online cu cardul bancar - ÎN CURS DE DEZVOLTARE

Returul produselor

Produsele achizitionate pot fi returnate dacă:

Produsele au fost livrate greşit din vina Vânzătorului.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel specificat în comandă, puteţi solicita înlocuirea produsului livrat greşit cu cel corect. Toate costurile de retur şi livrare a produsului corect vor fi suportate de către Vânzător.

Produsele nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepţie.

Dacă produsul achiziţionat este identificat ca nefuncţional în termen de 24 de ore de la data recepţiei (a întrării în posesia lui), puteţi solicita în acest termen înlocuirea sa cu un produs funcţional. Atenţie! Consultaţi manualul de utilizare a produsului. În cazul în care întâmpinaţi dificultăţi cu operarea produsului - contactaţi un inginer TRESMUS-GRUP SRL.

Produsele cu specificaţii tehnice care nu corespund cu cele prezentate pe site.

Dacă produsul achiziţionat nu corespunde cu specificaţiile tehnice prezentate pe site-ul www.tresmusgrup.com, puteţi solicita returnarea şi înlocuirea produsului cu cel corect sau puteţi solicita rambursarea integrală a contravalorii sale.

În cazul în care optaţi pentru înlocuirea produsului necorespunzător cu un altul de valoare mai mare, diferenţa o veţi achita curierului în momentul primirii produsului corect; în cazul în care optaţi pentru înlocuirea produsului necorespunzător cu un altul de valoare mai mica, diferenţa o veţi primi odata cu recepţia produsului corect. Toate costurile de retur şi livrare a produsului corect vor fi suportate de Vânzător în situaţia în care produsul achiziţionat nu a corespuns cu specificaţiile tehnice prezentate pe site.

ATENŢIE!!!

PENTRU A BENEFICIA DE RETURNARE - produsele se vor returna în ambalajul original, în stare PERFECTĂ, împreună cu toate accesoriile şi documentele de achiziţie în original; în situaţia în care aceste condiţii nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat. TRESMUS-GRUP îşi rezervă dreptul a nu accepta pentru retur produsele cumpărate pe Persoană Juridică.

Renunţarea la cumpărare

Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Renunţarea la cumpărare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă returnării produsele uzate, care au suportat orice tip de montaj.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face cu ordin de plată în cel mult 30 de zile de la retur.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul iniţial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.